8 Haziran 2015 Pazartesi

21 Ben Küçükken


Sevgili deeptone ( o bir blogger meleği) beni mimlemiş..Çok güzel bir mim doğrusu..
Geçmişe götürdü beni düşünürken dalmışım anılara..
Eşim dürttü neye daldın gülümseyip duruyorsun diye...:)

Benim küçüklüğüm Samsun'da geçti. Çok ağırbaşlı bir küçük hanımefendiydim ben..
Mahallenin gözdesi parmakla gösterileni hani:)

Ama sıkıcı bir çocukluk geçirmedim yanlış anlamayın..Mahallede oynardık akşama kadar. Yakantop, sek sek, ip atlama, beş taş, yerden yüksek oynardık..ha bir de hatırlar mısınız "çin çan oyunu" vardı. Çok iyi oynardım ben.. Hani iki kişi karşılıklı durup iki ucu bağlı ipi bacaklarına geçirirlerdi. Önce topuklarda sonra dizlerde sonra daha yukarıda olan ipten atlardık..:) Çamurdan tabak çanak yapar yemek yapar evcilik oynardık.. Hayat ne kadar eğlenceliydi..


Ev oturmalarına giderdik annemlerle..Akşam oturmaları:) Benim küçük bir çantam, içinde iki tane barbie bebeğim, kumaşlarım, malzemelerim vardı.Kıyafet dikerdim bebeklerime.
Ayırmazdım yanımdan..

 Gazetelerin verdiği kağıt bebekler vardı, kağıttan giysileri hatırlar mısınız..

Tabii bir de çizgi filmler..En çok sevdiğim Tsubasa'ydı bayılırdım. Susam Sokağı,Adam Olacak Çocuk, Ay Savaşçıları, Heidi, Ninja Kaplumbağalar, Yeşil Maske, Scooby Doo,Taş Devri, Jetgiller, Şeker Kız Candy, Richie Rich, Casper, Şirinler, Garfield unutulmazlardı tabii..

Siyah beyaz televizyonlar..Ben tam önüne kadar giderdim ve annem uyarırdı.. 'Kızım gözlerin bozulacak içine girme televizyonun biraz uzaktan bak.'

Derslerime de çok çalışırdım..Annem ve babamın hiç ders çalış demesine gerek kalmazdı ben zaten yapmış olurdum..

Sihirli bir değneğim olsa ve herşeyi uzaktan yapsam, her istediğim olsa,tavan arasında bir odam olsa gibi klasik hayaller..

Çocukken büyümek istiyoruz, büyüyünce tekrar çocuk olmak..Çok isterdim çocukluğumu, düşüncelerimi, üzüntülerimi, kederlerimi görünmez olup seyretmeyi..

Anılar bitmez vallahi okuyucuyu sıkmayayım kısa tutayım...
Aşağıdaki severek takip ettiğim bloglar veee sıkılmadan okuyan herkes mimlendi:))))
Kırmızı rugan Ayakkabılarım
Resim Defterim
Adadeniz 
Benim Tatlı Hikayem
Kafası Karışık Blog
Pembe Dünyam
 Meryemin Mutfağından
Alternatif Mutfak
Banuca Birşeyler
Örgüçantam
Taktakıştır Giy Yakıştır
Gooogoook



21 yorum:

  1. Canım bu harika bir yazı olmus yaa gerçekten çoğu şeyi aynı yaşamışız eski günler aklıma geldi ne de güzel bişey olmuş ve mimlenmişimm çok teşekkür ederim en kısa sürede katılacağım zevkle canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika olan eski günleri hatırlamak sanırım.Mazi bizi heyecanlandırıyor..Ne güzel günlerdi ama..

      Sil
  2. Düzenleyip yayınlayım :) Çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayınla da senin çocukluğunu da görelim:)

      Sil
  3. Geçmişe götüren bir mim. Yapacağım en kısa sürede...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kini de okudum canım..Çok keyifliydi.

      Sil
  4. Gazetelerin verdiği o karton bebeklerle oynamayı ben de çok severdim. çamurdan az çanak tabak yapmadık... Kendi oyunumuzu oyuncağımızı kendimiz yaratırdık... :) Ne güzel yıllardı..:) Sevgiyle hatırlamış olduk..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi oyuncağımızı kendimiz yapar ne de eğlenirdik..Kağıt bebekler onların çeşit çeşit kıyafetleri ne güzeldi:)

      Sil
  5. Ben bu mimi yaptım senin için de yapmış olayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ben baktım aslında ama kaçırdım demek ki:))Nasıl oldu anlamadım :))

      Sil
  6. Çok teşekkür ederim canım uzun amandır mimlenmemiştim severek yazarım.
    Evet mutfak dolaplarımı boyayıp ortadan kaybolduğum doğrudur.
    Okulun son günleri çocukların yıl sonu etkinlikleri programları piknikleri falan oldu bu sebeple yok idim ama geldim :) şimdi bu mimle ilgili konu tam nedir? çocukluğumu mu anlatacağım? sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çocukluğunu anlatacaksın..Çoğu arkadaş ta yaptı örnek olarak okuyabilirsin:)Sevgiler..Uzun aralar verme bu kadar:)

      Sil
  7. Canım benim çok teşekkür ederim yarına hazır olacak inşallah yazım :) Bu arada senin yazını da keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER CANIM BİZ DE SENİN YAZINI BEKLİYORUZ..

      Sil
  8. Bizim çocukluluk dönemimiz çok güzeldi.Şimdiki çocuklar malesef bunları yaşayamıyor.Çok keyifli bir mim :)

    YanıtlaSil
  9. misafirlikte de terzilik yapıyodun öyle mi o zaman da becerikliydin yaniiii küçük hanımefendii :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de karton bebekleri çok severdim. Zevkle okudum. sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. merhaba ben blog keşif etkiliğinden geldim ben çizgi film hiç sevmezdim ama diğerleri bir bir gözümün önünden geçti. en çok ip aklama ne güzeldi .

    YanıtlaSil
  12. Aynı dönemin çocuklarıymışız yaklaşık. Anılar gözümde canlandılar :)))

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bir yazı olmuş bende yapmıştım :)
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum bana da beklerim :)
    http://hazafgiller.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  14. İnternetin hayatımızda olmadığı bir çocukluktu bizimki.
    Minicik kızım cep telefonunu eline alıp işaret parmağıyla ekranı kaydırmayı öğrendiğinden beri "keşke teknoloji daha yavaş gelişseydi." diyesim geliyor :(
    Bir de aklıma ilkokuldaki Türkçe kitabımızdaki şiir geldi.
    "Affan dedeye para saydım,
    Sattı bana çocukluğumu" diye başlıyordu.
    Güzel günlerdi...

    YanıtlaSil

Ana Sayfa
Blog Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
SEVDİCANN COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.