28 Aralık 2014 Pazar

18 SOSYAL MEDYA KAFEYLE RÖPORTAJ YAPTIK

Röportajların bloger arkadaşlarımızı tanıma ve kaynaşma adına faydalı olduğunu düşünüyorum. Zaman zaman farklı bloggerlar ile röportajlar yapmak istiyorum. İlk olarak kendime yakın hissettiğim Sosyal Medya Kafe yazarı Sibel ile başlamak istedim:)



Sevgili Sosyal Medya Kafe ile karşılıklı keyifli bir röportaj yaptık. Siz de okurken keyif alırsınız umarım.Sosyal Medya Kafenin benimle yaptığı röportaj için tık tık:))
Sevgiler efendim...

1-)Bloğuma  hoş geldin. Bize kendinden biraz bahseder misin?

-Merhaba ben Sibel, hoş buldum :)
Kısaca evli, mutlu, çocuklu :))Pollyannacı,içinde büyümeyen bir çocuk taşıyan, pozitif bir insan :)
Biri 13 yaşında biri 21 aylık olan,iki erkeğin annesi :) Eşimin mesleğinden dolayı Bursa da yaşayan.
Doğum yeri Dikili. Çocukluğu ve geçliği İzmir de geçmiş,36 yaşında,gezmeyi,eğlenmeyi,yardım etmeyi,araştırmayı,okumayı,paylaşmayı seven biri:)
2-) Küçük bir çocuğun olduğunu biliyoruz. Bloğuna nasıl zaman ayırabiliyorsun?
-Çocuklarımı her anne gibi çok seviyorum.Gündüz tüm zamanımı onlara ayırıyorum.
Gece herkes uykuya daldığında, blogumun başına geçerek yazmak istediğim bir konuyu yazıyorum.Yorum gelmişse cevaplıyorum.
Blogumda her gün 4-5 yazı paylaşmak yerine,her güne bir yazı eklediğim için zaman sıkıntısı yaşamıyorum.
3-) Küçük oğluşunla kaliteli vakitler geçirebiliyor musun?

-İlk oğlum doğduğunda çalışma hayatımı bitirdiğim için evde onlarla bolca kaliteli vakit geçirebiliyorum.
4-) Takı takmaktan hoşlanır mısın?. Kendi tasarımların var mı?
-Takı takmayı çok severim.Ama küçük oğlumdan dolayı takamıyorum :)) Kulağımdan küpemi,boynumdan kolyemi çekip çıkarmaya çalışıyor :))
Takı tasarımı ile hiç ilgilenmedim.Benim en çok sevdiğim takılar arasında gümüş künyeler geliyor.:)

5-) Kitap okumak senin için ne ifade ediyor?

-Kitap okumak,hayata farklı bir göz,duygu,düşünce ile bakmak demek :)Kitapların dünyasında kaybolmak demek ;)
6-) En son  hangi filme ve ne zaman  gitmiştin:)

-En son "Son Umut" filmine gittim, 27.12.2014 tarihinde :)) 

7-) Yemek yapmayı sever misin? En güzel yaptığın yemek nedir?

-Yemek yapmayı çok severim :) Mutfağımda farklı lezzetler denemeyi ve ikram etmeyi çok seviyorum.
Yemeklerimi tadanların genelde söylediği cümle;
-senin elin çok lezzetli
En güzeli patlıcan musakka galiba :))
8-) Şiir okumayı ve dinlemeyi sever misin?


-Şiir okumaya ve dinlemeye bayılırım :)) Özellikle ustaca seslendiren kişilerden dinlemeyi çok severim.
9-) Bloğunun ismi nerden geliyor?


-Blogumun ismi sosyal medya sitelerinde ve günlük hayatta A-Sosyal olan insanlardan yola çıkarak sosyal medya kafe ismini verdim.
Bir tepki de diyebiliriz :)) Bence her ortamda sosyal olunmalı.
Parmak aşağı,parmak yukarı,parmak sağa,parmak sola tabletlerin,telefonların robotu olunmamalı.:(
10-)Paylaşmak senin için ne kadar önemlidir?


-Paylaşmak benim için çok önemlidir.Her konuda insanlara yardımcı olmayı ve paylaşmayı çok severim.

11-)Son olarak röportajımızda, sizin eklemek istediğiniz bir şey var mı?
-Blog dünyasını seviyorum ,çok güzel bir hobi.
Blogger dünyasından da çok güzel arkadaşlıklar ve dostluklar çıkacağına inanıyorum.
Sosyal olmayı seven herkesin yolunun bloguma düşmesi dileğiyle ...
Ayrıca  ikinci  röportajım  için size çok teşekkür ederim :)
Röportaja  zaman ayırdığın için teşekkür ederim. 
Farklı etkinliklerde görüşmek üzere..



18 yorum:

  1. Bu güzel röportaj için teşekkürler ikinize de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyup zaman ayırdığın için teşekkürler :)

      Sil
    2. biz teşekkür ederiz canım güzel yorumun için..

      Sil
  2. Sosyal Medya Cafe blogunu ben de severek okuyorum. Sibel'i daha yakından tanımak beni memnun etti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman ayırıp blogumu ve röportajımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. güzel, içten, başarılı. Tebrikler. İkinizi de beğenerek takip ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Röportajıma zaman ayırıp okuduğunuz için çok teşekkür ederim :)
      Sizin tarifleriniz de çok başarılı ;)

      Sil
  4. Röportaj için çok teşekkür ederim sevdicann :)Ayrıca röportaj resmini çok beğendim :)) baktıkça gülüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım onlardan biri sensin biri de ben ben de güldüm çok yaa:))

      Sil
  5. farklı bir röportajmış ;)

    YanıtlaSil
  6. Mrb sevdicann bu güzel samimi sohbet gercekten hoş olmuş, blogumu açtıgımdan bu yana yorumlarınla beni yanlız bırakmadıgın için tşk ederim sibel hanımı yeni tanıdım face aracılıgı ile çok tatlı biri sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım tabiiki birbirimize destek olmalıyız:)

      Sil
    2. Her iki röportajı da zaman ayırıp okuduğun ve yorumladığın için çok teşekkür ederim. :)
      Sevgiler

      Sil
  7. Teşekkür ederim:)
    Bu röportajlar sayesinde bloglar arası bir kaynaşma oluyor ;)

    YanıtlaSil
  8. Çok hoş olmuş. Bu röportajlara devem etmelisin... Biz de keyifle okuruz...

    YanıtlaSil

Ana Sayfa
Blog Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
SEVDİCANN COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.