11 Aralık 2014 Perşembe

4 EVDEN ÇOK UZAKTA




 Kristin Hannah' ın tüm kitaplarını okumanızı tavsiye ederim. Okurken kendinizi, yaşantınızı sorgulatan duygu yüklü kitaplar. Başladığınızda elinizden bırakamıyorsunuz, gözleriniz dayanamıyor ve yaşları bırakıveriyor. 

Genellikle 2 günde bitiriyorum ben..Bu kitabı da çok sevdim. Jolene ile savaşa gittim,  savaşın acımasız hallerini, hayatta bazı şeylerin değerini kaybedince anladığımızı gördüm. 

Aşk yok mu diyenler için kitapta tabii ki aşk da var. Başlarda çok kızdığım Jolene'nin kocası 
Mİchael 'i sonradan sevmeye başladım.

Doğal uslubu ve akıcı bir dili olan bu kitabı çok beğeneceğinize eminim.
 

 ARKA KAPAK YAZISI


Yirmi yıllık evlilikleri bitme noktasına sürüklenirken birçok çift gibi Michael ve Jolene de çocuklar, kariyer, fatura, ev işleri gibi günlük yaşamın sıkıntılarıyla uğraşmak zorundadırlar. Ancak hayatları beklenmedik bir biçimde değişir, ailenin direği olan Jolene tehlikeli bir savaşa doğru ilerlerken, kızlarına tek başına nasıl ebeveynlik yapacağına dair en ufak bir fikri olmayan Michael evde kalır. Bir anne olarak ailesinden uzak kalmak Jolene için çok ıstırap vericidir ancak bir asker olarak da sorumlulukları vardır. Savaş Jolene'i hiç kimsenin öngöremediği biçimde değiştirecek, Michael ve Jolene'in en büyük korkularıyla yüzleşmelerini sağlayacaktır.

Kristin Hannah bu duygusal kitabında, âşık ve birbiriyle savaş halinde bir karı kocanın ilişkisine yoğunlaşarak sıkıntılı bir evliliğin mahrem topraklarında geziniyor...

Seni artık sevmiyorum. Dev bir dalga gibiydi o cümle, hiç umulmadık bir anda gelen, binaları temelinden yıkıp evleri un ufak eden bir dalga gibi...

"Cesur, gerçekçi ve düşündürücü bir roman.
Kristin Hannah tüm kalbiyle yazan şefkatli ve inandırıcı bir yazar."
Luanne Rice

"Evden Çok Uzakta önce kalbinizi kıracak, sonra da sizi iyileştirecek."
Janis Owens

"Bu kitap beni çok derinden etkiledi, herkese şiddetle tavsiye ediyorum."
Francine Mara

4 yorum:

  1. Senin yazdıklarını da referans alarak okumayı isterim.

    YanıtlaSil
  2. cok ama cok güzel bir kitaptı tek solukta okuduklarımdan iyi tercih :)

    YanıtlaSil

Ana Sayfa
Blog Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
SEVDİCANN COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.