11 Ocak 2014 Cumartesi

0 PEMBE DÜŞ ( TAKI SETİ)




            El emeği göz nuru bir tasarımla daha karşınızdayım.Yaptığım şeyleri paylaşmayı seviyorum. Bu kolyede birçok malzeme kullandım. Farklı malzemeler bir araya geldiğinde çok hoş duruyor aklınızda olsun. İsmini de pembeler ağırlıklı olduğundan pembe düş koydum. Gelelim yapılışını anlatmaya :
            Mum iple tığ işi daireler örüyoruz. Sonra onları birleştiriyoruz. Şimdi sıra geldi hayal gücünüze göre tasarlamaya. Ben bu şekilde yaptım. Çok ta güzel oldu bayıldım:) Özellikle yazın çok hoş oluyor. Sade  beyaz bir bluz üzerine takıyorum süper oluyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ana Sayfa
Blog Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
SEVDİCANN COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.